torsdag 25. september 2008

Kort, fremtvunget oppdatering

Føler at faren for altfor få updates henger over meg, så prøver å halvveis tvinge fram et innlegg for å gi inntrykk av at livet mitt er sykt spennede og dynamisk. 

For å bruke en av tidenes kjedeligste klisjeer; livet går sin ganske vante gang her på Rønningen. Lijeundervisninga tusler og går, mens vi i TSN har begynt å intensivere arbeidet med å lage show. Den siste uka har vi fokusert mest på drama- og videoting, og bitene begynner faktisk å falle på plass. Selv føler jeg ikke at jeg har jobba så veldig intensivt, men likevel lever jeg i troa på at det har noe å si for sluttresultatet.

I morgen begynner høstferien for de fleste andre elever på Østlandet, mens vi TSN-folk må henge på Rønningen og ha undervisning og programskaping. Vi burde vel vært bitre, men det gidder vi ikke. Tross alt har vi ganske mye å gjøre før vi kan presentere noe som helst. Dessuten får vi fri neste helg.  

Mac er en fin ting. Noe av det artigste med Mac(hvertfall de første ukene) er programmet Photo Booth, hvor man kan ta bilder av seg selv med ymse effekter. Bildet ovenfor av meg og min med-TSNer Geir er et meget godt eksempel på dette. Dagens visdomsord; selv den tristeste stund kan forbedres med morsomme bilder.

Klemz Harald 

3 kommentarer:

Andreas sa...

You so sexy

Anonym sa...

Det er forskjell på "alt for" og "altfor". Alt for Norge, altfor feit. Eg gremmast.

Harriball sa...

Tatt til etterretning.