mandag 17. august 2009

Kjedelig?

Joda, jeg lever fortsatt i beste velgående. Ikke bare beste sånn subjektivt sett, men langt på vei også beste i verdensmålestokk.

Siden livet mitt ikke i like stor grad som før kommer til å være preget av reising, KM-arrangementer og andre ting som tydelig fordrer en jevn og konkret informasjonsstrøm, kommer nok denne bloggen til å bli preget av noe mer trivielle innlegg. Altså, det kommer selvsagt til å skje ting også det neste året som nok får det til å rykke i bloggefingrene, men det kommer ikke like mange reisereferater og "hva skjer på Rønningen?"-updates. Og det er nok, som sagt, en mulighet for at det blir et mer hverdagslig preg på bloggpostene. Kanskje det til og med kommer noen refleksjoner over livets reis. Ikke vet jeg. Jeg skal uansett la være å bli pompøs.

Problemet med trivielle ting og refleksjoner er at det ofte er kjedelig å lese om. Derfor skal jeg ikke forsøke meg på å skrive noe smart nå klokka ti på tolv om kvelden. Det får vente til en dag jeg faktisk har noe fornuftig å formidle.

For øvrig har jeg i dag malt kontoret jeg skal ha på menighetshuset. Det ble riktig så fint. Her burde jeg egentlig hatt et bilde for å illustrere den nevnte påstanden, men jeg har ikke tatt noen. Men hvis du googler bilder av "eggehvit" får du i hvert fall et ganske bra inntrykk av hvordan fargen er. Dagens visdomsord: En vegg som i utgangspunktet ser hvit ut, kan se rosa ut når du ser den i kontrast til hvordan hvit egentlig er.

Koz fra Harald

1 kommentar:

KDaisy sa...

Aha! Interesant du.. Les www.coretoroctochick.blogg.no

isteden for denne bloggen her ..:P som dukker opp når du klikker på navnet mitt :P hah!:P