torsdag 12. februar 2009

Norges vakreste by

De som har litt peiling, vil ut fra overskrifta skjønne at jeg nå befinner meg i Bergen.
Hele TSN er samla igjen for noen dager med studier,før vi retter nesa mot Voss og vinterfestival der.

Siden sist har vi vært på vintertreff i Stryn, hvor vi fremførte showet vårt og hadde diverse seminarer. Jeg var riktignok syk fra tirsdag til lørdag, så jeg fikk ikke maksimalt ut av helga, men hyggelig var det uansett.

Nå er jeg nesten frisk som en fisk og ser frem til litt vinterferie neste uke, selv om den sikkert blir prega av studier som jeg selvfølgelig har utsatt altfor lenge. Typisk meg å ikke gjøre ting før i siste liten. Dagens visdomsord: ikke gjør i dag det du kan gjøre når du får nok dårlig samvittighet fordi du ikke gjør det.

Koz harald

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tipptopp på visdomsord!

dpb sa...

hei ho!
håper du husker meg;-)
jeg gleder meg veldig fordi som du sikker vet, møes vi om noe dager igjen!!!
håper du lese dette før torsdag;-)
masse hilsen fra NORD (nesten russland)
TYSKEREN=)