lørdag 7. mars 2009

Litt nytt under sola

Da var det på høy tid med et nytt innlegg om hvor sykt spennende livet mitt er.

Siden forrige gang jeg oppdaterte denne bloggen (som er nesten en måned siden, dask på lanken til meg), har vi avsluttet norgesturneen, og hatt en ganske fortjent vinterferie. Nå er vi imidlertid tilbake på Rønningen, og livet går egentlig sin vante gang. Altså med ganske bedagelig tempo.

TSN 08/09 skal snart ut på sin siste turné, og denne gangen er det Island, Sveits og Tyskland som skal besøkes og inspireres til ungdomsarbeid. Som den bereiste bærumssnobben jeg er, har jeg vært i alle landene før, men det setter selvsagt ingen stopper for noe som helst. Dagens visdomsord: man får ikke mer moro enn man lager selv.

Det er mye å glede seg til fremover nå. Neste helg setter Tippeligaen i gang igjen, om halvannen uke skal jeg på turné, om en måned er det påske og det er søren meg bare tre måneder til sommeren. Mye moro, med andre ord.

Koz Harald

Ingen kommentarer: