lørdag 21. mars 2009

Mer Island

Etter en dag med seminarer har nå hele TSN fått tvungen time-out. Det vil si at man må hvile selv om man egentlig ikke er så sliten. Så da benytter jeg anledningen til å blogge litt.

Etter en knapp uke på Island har jeg lært følgende:
- Landskapet i dette landet er likt omtrent overalt
- Veiene er tidvis ganske dårlige
- Nesten alle på Island snakker norsk, dansk eller svensk i tillegg til islandsk
- Hvis jeg hadde bodd på Island, hadde jeg hett Haraldur
- Islendinger er stort sett veldig hyggelige
- Været er cirka like dårlig/bra som i Norge, bare enda mer varierende (i dag har vi hatt sol, regn, hagl og snø)

I kveld skal vi ha showet vårt her på KFUM-KFUK-huset i Reykjavik, og i morgen er det læxedag. Mandag morgen klokka fire starter vi på vår 40 timer lange reise til Sveits. Det blir stas.

Dagens visdomsord er en erfaring fra torsdag kveld; mye pizza og brus kan fort resultere i store mengder tarmgass(dette var det sikkert mange som visste fra før, men jeg kan i hvert fall bekrefte at det stemmer).

koz Harald

Ingen kommentarer: