søndag 8. november 2009

Et rop om oppmerksomhet?

Jeg senker lista, og begynner for alvor med trivielle blogginnlegg. Det får være måte på hvor lenge man skal klare å være dyp og meningsfull hver gang man blogger. Ikke at jeg har vært det før, men nå blir det hvertfall ikke noe av.

Det har vært en bra helg. Fredag kveld til lørdag morgen var det PysjCup, hvor Bryn faktisk vant kampropkonkurransen. Kongefett for oss, og dessuten en seier for det intelligente og samfunnssatiriske kampropet.

I dag var det først familiegudstjeneste med MAXIgospel og rock'n'roll, etterfulgt av Crescendo-styremøte. Deretter fikk jeg med meg cupfinalen fra andre omgang og ut, og alle som fulgte den kampen skjønner at det var to godt anvendte timer. Og med bursdagsfeiring i kveld som inneholdt steik, sjokkis og diskusjoner om både Bjarte Baasland og det faktum at jeg er for feit til å bli jockey, må helgen kunne sies å ha vært meget digg.

Dagens bilde er fra en tur på Solfjellstua forrige torsdag. Jeg hadde egentlig tenkt å bare gå en kort tur, rundt Rykkinn eller noe, før jobb, men det var så fint vær at jeg rett og slett måtte opp på et eller annet utsiktspunkt.


Jeg begynner å gå litt tom for "dagens visdomsord", så jeg tenkte å innføre bare "dagens (sett inn det som passer)". Først ut i denne serien er:

Dagens ting jeg liker: snøfnugg som faller i lyset fra gatelyktene en mørk høst/vinterkveld. Kanskje jeg skal skrive en sang om det.
(Når jeg tenker meg om, så er det kanskje noen som allerede har gjort det.)

Koz Harald

Ingen kommentarer: