torsdag 23. desember 2010

23. desember

2. Avenue Q - For now



Hvorfor: Avenue Q er, uten snev av tvil, min favorittmusikal. Om du aldri har hørt om den, er du ikke alene, men jeg anbefaler å gjøre noe med det snarest mulig. Du vil ikke angre.

Å velge ut én sang til å representere Avenue Q på denne lista er ikke lett. Jeg oppdaget musikalen en gang på videregående, og lenge var denne låta min absolutte favoritt. Etter hvert som tida har gått har jeg imidlertid blitt mer og mer glad i den låta som nå altså havner på sølvplassen. Den sier noe viktig om livet. Alt er, i det store og hele, forgjengelig. Det er litt skummelt og litt avskrekkende, men det er veldig sant.
S
om kristen kan jeg riktignok ikke stå 100% inne for at alt er midlertidig, men jeg blir allikevel alltid litt roligere til sinns av å høre på denne sangen.

Koz Harald

Ingen kommentarer: