fredag 24. desember 2010

24. desember

1. Daddy DJ - Daddy DJ



Hvorfor: Ingen over, ingen ved siden. Jeg var aldri i tvil om at denne var nr én.

Dette er for meg først og fremst den ultimate sommerlåta. Når man kjører til hytta med vinduene nede og denne låta på anlegget, da er det sommer.


Jeg aner virkelig ikke grunnen, men denne låta har jeg aldri blitt lei av. Kanskje jeg var ekstra sårbar den første sommeren jeg hørte den mange ganger, og den la seg et sted i underbevisstheten som gjør at jeg er nødt til å digge den. Eller kanskje den har knyttet seg så godt til sommeren at om jeg ikke liker den, kan jeg ikke lenger like sommeren. Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg vet bare at den troner øverst på lista, at den er dans- og diggbar og at jeg blir glad av å høre på den.

Og med det ønsker jeg alle en riktig god jul, og håper at min lille kalender har falt i smak.

Koz og klemz fra Harald


Ingen kommentarer: