tirsdag 22. desember 2009

Bitte lille julaften

Dagens ord, 22. desember: Organisasjonspsykologi
Hvorfor: Fordi det har 22 bokstaver og klokka er ti på tolv. Jeg syns det kan brukes som unnskyldning i ett av 24 tilfeller. Og det er jo et litt fint ord også. Litt nerdete og skikkelig fagterminologisk. Det får være grunn god nok i dag.

Her er et bilde jeg fant. Det er fra korpsturen til Italia sommeren i fjor.

Som dere ser, er det ikke alltid lurt å legge seg ned for å slappe av litt.
Da kan man bli man sittet på.


Klemz Harald


4 kommentarer:

Anonym sa...

Gudrun!

Andreas sa...

Jeg husker den tiden! Det var da enkelte var flittige studenter og lærte om bibelfag og slikt!

Harriball sa...

Det var vel heller den tiden da enkelte var på rundtur på Hareidlandet.

Pinguuuu sa...

Det var den turen der vi også vaaaar =D
Og så stod jeg og Oddrun sånn rett ved sidenav Tora, og så blei vi kjent med henne noen mnd etterpå =D
Jeg savner Italiaaaaaaaaaaaaaa.