torsdag 3. desember 2009

Vi fortsetter

Dagens ord, 3. desember: Sko
Hvorfor: Selv om jeg egentlig er veldig lite opptatt av sko, synes jeg det er et fint ord. Det symboliserer jo en slags trygghet; har man gode sko, har man litt større potensiale for en god dag.
Dessuten er jo sko et veldig vanlig ord, og noe alle har et forhold til. Og sist, men ikke minst, så må vel Tazte priv med Bård og Harald få en god del av æren for min forkjærlighet for ordet sko.

Følg med videre, i morgen kommer det et nytt, fint ord.

Klemz Harald

1 kommentar:

Signe sa...

Jeg syns du heller skulle hatt ordet "Jul" her. Selv om det er litt ute av sammenheng.

Det er jo fint på den måten at det i muntlig form kan høres ut som "hjul" også.

Kult konsept - jeg gleder meg til å lese 24. desember :)

Meen det er en fyr som driver og maser, så jeg må avslutte her.

Ha en fin dag. Takk for du.